وزن گھٹانے میں آئسکریم کیسے آپ کی مدد کرتی ہے؟

وزن گھٹانے میں آئسکریم کیسے آپ کی مدد کرتی ہے؟

وزن گھٹانے میں آئسکریم کیسے آپ کی مدد کرتی ہے؟

اس میں کوئی شک نہیں کہ آئس کریم دنیا میں سب سے زیادہ پسند کی جانے والی اور کھائی جانے والی میٹھی ڈشز میں سے ایک ہے۔ چھوٹے بڑے، بزرگ، خواتین، بچے سبھی آئسکریم شوق سے کھاتے ہیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ مزیدار کھانے کے بعد آئس کریم سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں یا آدھی رات کو منہ کا مزہ خوشگوار کرنے کے لیے آئس کریم کھاتے ہیں۔ تاہم، آئس کریم ایک غذائیت سے بھرپور خوراک کے طور پر بری شہرت بھی رکھتی ہے، جو ہم میں سے کچھ لوگوں کو(جو اپنے وزن کے بارے میں فکرمند رہتے ہیں) خود سے دور رکھتی ہے۔ لہذا، اس بلاگ میں، ہم اس بات کا تعین کرنے کے لیے کچھ حقائق کا جائزہ لیں گے کہ آئس کریم کتنی صحت بخش ہے اور کیا یہ آپ کو وزن بڑھانے کے بجائے وزن کم کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔

تو آئس کریم آپ کو وزن کم کرنے میں کس طرح مدد دے سکتی ہے؟

آئس کریم کی روز مرہ خوراک آپ کو دبلا پتلا کرنے اور ہر روز آئس کریم کو اپنی خوراک میں شامل کرکے آپ کو صحت مند بنانے کا وعدہ کرتی ہے۔ ہولی میک کارڈ نامی ایک غذائیت پسند شخص نے آئسکریم کے بارے میں 2002 میں ایک کتاب لکھی تھی جس میں انسان کے وزن پر آئسکریم کے اثرات کا تسلی بخش جائزہ لیا گیا تھا۔

یہاں سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ اگر ایسا ہوتا تو آئس کریم کیلوریز کے حوالے سے اتنی بری شہرت کیسے پیدا کر سکتی تھی؟ اس کی وجہ یہ ہے کہ آئس کریم میں اب بھی بہت زیادہ کیلوریز موجود ہیں۔ آئسکریم کی تاثیر اب بھی اس کی یومیہ کیلوریز کی کھپت میں کمی سے منسوب کی جا سکتی ہے۔

مجموعی طور پر، آئس کریم آپ کو ہر روز استعمال کرنے والی کیلوریز کی تعداد کو کم کرنے کی ترغیب دیتی ہے (ترجیحی طور پر 1250 کیلوریز یومیہ تک) آپ اس میں 250 کیلوریز والی اپنی پسندیدہ آئس کریم کو شامل کر سکتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، آپ کے بدن میں موجود مجموعی کیلوریز کی مقدار 1500 سے زیادہ نہیں ہے۔ نتیجتاً، ایک ہی وقت میں اپنے پسندیدہ ذائقے والی آئسکریم سے لطف اندوز ہوتے ہوئے آپ کا وزن کم ہو جائے گا۔

اس فارمولے پر عمل کرتے وقت آئس کریم کی غذائی ساخت کو ذہن میں رکھنا انتہائی ضروری ہے کیونکہ بھرپور اور کریمی آئس کریم کیلوریز میں اضافہ کرتی ہے اس لیے اس سے پرہیز کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ جو آئسکریم کھانے جارہے ہیں اس میں صرف 250 کیلوریز ہوں۔

not null

کھانے کی شوقین

مترجم : Kamran Shah

 

اپنی رائے دیں

 

اپنے ان باکس میں ترکیبیں، تجاویز اور خصوصی پیشکشیں حاصل کریں