kanas logog
مچھلی کی صفائی اور چھلائی

مچھلی کی صفائی اور چھلائی

مچھلی کی صفائی اور چھلائی

 

اگر آپ عید قرباں کے دنوں میں گوشت کھا کھا کر تنگ آچکے ہیں اور نہیں جانتے کہ لذتِ کام و دہن کے لیے کون سے آپشن آزمائے جائیں تو ہمارا مشورہ ہے کہ مچھلی سے رجوع کریں۔ تاہم صرف اسٹور سے جا کر سب کچھ نہ خریدیں بلکہ کچھ مقامی کیچ آزمائیں اور اسکور کریں چاہے یہ تازہ پانی کی مچھلی ہو یا گہرے سمندر کی۔

یقیناً ہم آپ کو آگے کی تیاری کرائے بغیر اکیلا نہیں چھوڑیں گے جو کہ مچھلی کو اس کے چانوں اور اضافتوں سے پاک کرنے کے بارے میں ہے۔  

مچھلی کو اضافتوں اور آلائشوں سے پاک کرنے کے بارے میں ہمارا مکمل گائڈ یہاں درج کیا جا رہا ہے۔

 

پہلا مرحلہ:   

مچھلی کو کٹنگ بورڈ پر رکھیں اور اپنی انگلیوں کو دانے دار نمک میں ڈبولیں۔

یہ دونوں چیزیں یعنی مچھلی کو کٹنگ بورڈ پر رکھنا اور اپنی انگلیوں کی پوروں کو نمک میں ڈبونا مچھلی کو سنبھالنے میں آسانی پیدا کرے گی اور اسے چھیلنے اور کاٹنے کے عمل کے دوران اس کے چکنے جسم کو آپ کے ہاتھ سے پھسلنے سے روکے گی۔

 

دوسرا مرحلہ:

مچھلی کی دم کو  کاٹنے کے لیے ایک بہت تیز دھار چاقو یا چھری لیں، پھر جلد کو گوشت سے الگ کرلیں اور مچھلی کو مضبوطی سے ہاتھ میں تھامے رکھیں۔

 

 تیسرا مرحلہ:

اپنے چاقو یا چھری کی مدد سے مچھلی کی کھال یعنی اس کی جلد پر ابھرے ہوئے چانوں کو اس کے گوشت سے الگ کریں جو آپ کے ہاتھ میں ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ چاقو کی دھار اچھی طرح لگی ہو اور وہ مچھلی کی سخت کھال کو اچھی طرح کاٹ کر گوشت سے الگ کر سکے تاکہ آپ کے ہاتھوں مچھلی کے گوشت کا زیاں نہ ہو۔

 

چوتھا مرحلہ:
اس کے بعد ایک عدد چمٹی لیں اور اس کی مدد سے مچھلی کو ٹٹول کر ادھر ادھر رہ جانے والی چھوٹی چھوٹی ہڈیوں اور کانٹوں کو باہر نکالیں اس کے بعد اپنی انگلیوں سے محسوس کریں کہ مچھلی کے جسم سے تمام چھوٹی چھوٹی ہڈیاں ہٹ گئی ہیں۔

 

ہمارے گائیڈ کو آزمائیں اور ہمیں بتائیں کہ یہ آپ کے لیے کس قدر کار آمد ہے۔

not null

کھانے پینے کی شوقین، ایک فلم ساز اور صحافی جو رنگا رنگ پکوانوں سے متعلق آپ کے تمام سوالات کے جوابات دینے کے لیے وقف ہے

مترجم : Kamran Shah

 

اپنی رائے دیں

 
 

اپنے ان باکس میں ترکیبیں، تجاویز اور خصوصی پیشکشیں حاصل کریں